Snart kommer han :-)

Snart kommer Anders hem och då blir det som sagt att styra mot Maxi...
Usch.. jag lovade att jag skulle tänka ut nått som jag ville äta ikväll, men det har jag inte gjort... Hatar att komma på sånt.. Jag får nästan aldrig några bra ideer.... :-/
Men, men.. tror nog att han förlåter mig för det.. Annars jäklar ska han få.. hehe...
Har lite beslutsångest angående vilken färg jag ska köpa till håret.. Men det lutar mot att jag slänger i en blekning..
hmm...
Det har verkligen inte hänt alls mycket idag.. :-/ Men sen ikväll ska ju Anders och jag sätte oss o kolla runt lite efter lägenheter så då händer det ju nått... Vill flytta IDAG!!!!
Men nej, inte att det blir så...
Blir så sugen på o flytta när jag pratar med Emma o hon berättar om deras nya lägenhet... :-)
Jäkla skitunge som hittade en lägenhet o kunde hämta nycklarna så snabbt... Men är ju väldigt glad för hennes skull.. Eller snarare sagt deras skull... Får ju inte glömma hennes pöjk.. :-)
Nu kanske det bara är 20 minuter innan Anders kommer...
Kanske skulle ta o diska... hmm... nja, orkar nog inte det... Jag har ju faktiskt tvättat åt honom idag... Var ju tvungen o tvätta min tröja, han lyckades ju äckla ner den... ;-)
Nej, usch.... nu ska jag göra nått roligt tror jag.. vad det är vet jag inte ännu, men ska försöka komma på något!

Kommentarer
Postat av: emma

jag tror nog allt att ni hittar eran lägenhet ikväll. man får inte vara för kräsen utan släng ut de på tapeter:p hehe vi fixar och donar med vårat hem nu :) underbart.

2007-07-31 @ 19:40:44
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0