oceans 13

Ja, då har man alltså sett den då... Eller nej, det är att ta i. Anders har sett den och jag låg bredvid o sov så gott så... :-)
Men jag såg i alla fall precis i början och slutet, och den verkade faktiskt helt okej. :-)
Har ju varit lite anti mot den sen Anders sa att han skulle ladda ner den, men nu när jag sett lite så ska jag nog ta mig i kragen o se hela. Kanske till och med se oceans 11 och 12... he he...

Såg mig i spegeln efter att jag duschade... såg något som jag inte blev glad över... :-( Min utväxt efter att Emma klippte mig o färgde mitt hår börjar synas.... FAN!!!!!!
Måste göra något åt det... Jag saknar ju faktisktiskt mitt ljusa hår så kanske skulle be Emma hjälpa mig att färga det lite ljusare i alla fall... Går ju inte få blont direkt, men lite ljusare i alla fall... :-)

Nu står Anders o säger att jag är jätte tråkig som inte går bort från datorn när han har tagit fram kvällsmat.. he he... Men jag kände ju att jag ville skriva lite till idag.
Men nu var det tydligen bra att jag satt här.. skulle titta om det fanns text till en film till... Får väl göra det åt honom...

Ha det!

Kommentarer
Postat av: emma

Va inte brunett livet så jätte roligt eller?

2007-07-22 @ 21:12:49
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0