Ledighet.

Ja, nu har man alltså sin lilla semester.. Var i Mellbystrand igår o hälsade på min syster o hennes familj på deras semester.. Det var riktigt trevligt. Men igår när vi vaknade så regnade det. Och det fortsatte regna hela dan, så Anders och jag bestämde att vi skulle åka hem. Men vi stannade till i Ullared på hemvägen.. :-)
Så jag köpte en tröja, en topp, tre st bh, en kol, ett par trosor, och två parfymer.. :-)
Inte så mycket, men alltid nått..

Idag ska vi åka ut o vara i Anders föräldrars hus. Dom åker nämligen på semester idag. så då ska vi vara i deras hus ett par dagar.

Ja, så kan det vara..

Nej, en dusch och sen åka o handla blir det nu!
Ha det!

Kommentarer
Postat av: emma

Snart börjar du jobba och jag går på ledigt :) idag har jag sex och en halv timme på jobbet sen ska ag hem och slappa för sen rä jag långledig ska blis könt :) vädret ser ut att bli bättre men man vet ju aldrig. hatar detta regn.

2007-07-10 @ 09:21:44
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0