Ledig

Sista dagen man är ledig för den här gången då.. sen jobbar man några dagar igen. Men det känns ganska okej faktiskt. Får ju vara med Anders idag. :-)
Vi har varit o hämtat R hos hans mamma och sen har vi faktiskt inte gjort speciellt mycke mer idag... Skönt som bara den!
I morrn börjar jag klockan 12. skulle börjat 13, men eftersom lilla Emma ville iväg o vara med o kolla på lägenheter så snäll som man är går man in en timma tidigare..

Usch, ser inte fram emot veckan som kommer... Jobbar varje dag förutom torsdag.. Det är inge roligt med helgveckorna.. Men jag ska väl kanske inte gnälla över det. Har ju faktiskt bara tre veckor av sommarjobbet kvar, sen är man ute i kylan igen.
Visst, jag har ju kvar mitt timvik, o så ska jag ju söka timvik i Motala med, men det känns ändå lite tråkigt att inte gå på rad. Är så himla skönt o veta när man ska jobba i förväg så man kan planera sin fritid. Som timvik är det lite svårare att göra det.. :-/

Nej, nu blir det lite surfande o sen mer mys med Anders.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0