Länge sen..

Ja, då var det ett tag sen man skrev nått här. Kan bero på att jag jobbar massor, medans lilla Emma haft semester.. Jäkla unge.. :-) Nej, jag hade ju min ledighet innan jag hade mina helvetespass rent ut sagt. Men nu jobbar jag bara imorrn o torsdag med sen är jag ledig i tre hela dagar. Dessutom börjar jag ju inte förrän kl 13 på måndag.. Ska bli sååååå skönt... Synd bara att inte Anders är ledig också. Vi får bara söndag till måndag ihop, sen jobbar vi om varandra ett tag igen... Men, men.. Det ska väl bli bättre snart.. :-)

Jaha... vad har man annars sysslat med... Jag har ju inte hunnit med att göra så mycket i o m att jag jobbat så mycket. Så det finns tyvärr inte mycket roligt att rapportera om..

Pratade med min chef igår. Nu har han ändrat sig, så nu ska jag få löneförhöjning.. :-) Så nu ligger jag på 104 kronor i timmen. Inte så jättedåligt kan jag inte tycka..

Nej, nu blir det popcorn framför dumburken och sen blir det till att sussa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0