Fredag

Jaha.. då var det fredag.. Var så skönt o vakna av sig själv imorse..  Plus att jag fick vakna bredvid Anders var ju helt underbart..
När vi hade ätit frukost i morse så åkte vi ner till stan. Köpte varsin present till L o L.. hehe... Roligt det där så ut då..
I alla fall, det gick ju ganska fort så när vi var klara på stan så åkte vi till affären..
Och nu har vi precis ätit... mmm.. var så gott så... Vi åt farmarbiff, potatis, bönor, gräddsås och lingonsylt.. Kanske inte världens nyttigaste mat, men det är jäkligt gott! Och det känns verkligen som riktig mat... Man blir mätt och man står sig riktigt bra på det.. :-)
O nu sitter jag här lite.. Anders diskar... och snart ska man väl åka hemåt.. Ska ju jobba ikväll... BLÄ! Känner jag inför det.. Men ska ju jobba med Emma så det är ju bra i alla fall... Vi brukar ju inte ha tråkigt på jobbet i alla fall.. hehe.. Fast det brukar bli en hel del flummande. Men det gör ju inget, så länge vi gör vad vi ska så spelar det ingen roll hur vi är när tex gubbarna vilar ju...
O gör vad vi ska, det gör vi.. Absolut.. Men jag vet inte om det blir något bakande den här helgen... Brukar ju inte gå så bra för mig o Emma när vi ska baka på jobbet... Eller vad säger du pluttan? hehe..

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar, o sen så blir det som sagt att åka iväg ganska så snart...

Hoppas alla får en bra helg!

Kommentarer
Postat av: emma

jag trodde det jämt gick skit bra:p men nu när man kommit på hur knasigt det blivit några gånger så är det kanske ingen stor idé att vi bakar något. eller något litet kanske. för en sockis kan vi ju inte misslyckas med.
Nu är du pluttan nere och köper flötmat så vi ska lura ögat:p hehe.. så jälva busiga vi är. men vi klarar av jobbet men vi gör ju inte mer än vad vi behöver och dert ska vi ju inte behöva.

2007-07-27 @ 17:13:31
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0