Dåligt humör...

Fan vad dåligt humör jag är på.... Fattar inte varför... Så fort jag vet att jag ska jobba mycke så blir jag sån här..
O irriterad på allt o alla blir jag... Tråkigt.... Men nu får jag ju gå hem snart och det är ju i alla fall skönt... Men kommer bara o gå hem o sitta där o glo in i tomma intet.... Usch... Kommer säkert ringa o terrorisera Emma på hemvägen, för Anders kan säkert inte prata då... Han jobbar ju... :-(
Fan, måste ju gå förbi statoil med... Eller Pressbyrån kanske har öppet fortfarande när jag går...
Fan, fan, fan.... Va jag svär mycket då... Men jag blir sån när jag är på detta humöret...
Nej, nu ska jag skicka mess till mamma... :-/

Kommentarer
Postat av: emma

det är så synd om dig.

2007-07-28 @ 20:52:35
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: emma

idag var du på jätte bra humör. men vi blev ju utsatta för en hemsk ska förut å ingen ville hjälpa oss.. dum dumma:p men annars har det varit en riktigt trevlig dag men en tår till filmen dagboken :)

2007-07-29 @ 19:21:28
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0