äntligen torsdag!

Äntligen är men ledig en dag då innan det är dags att jobba några dagar igen.. Men det känns faktiskt okej! Får ju tillbringa dagen med Anders... :-)
Han ligger o kollar på film just nu.. Sen skulle vi gå till Lidl tror jag att han ville... Så är det bäst att man ställer upp och följa med.. Annars kanske han hämnas sen... kanske skulle vara hemma... hehe... Nej, nu ska jag inte vara sån... hehe...

I helgen ska jag jobba med Emma precis hela dagarna.... Undra hur det ska gå... hmm... det brukar ju gå bra så varför skulle inte det gå bra den här helgen... Nej. jag ska inte tänka så mycket idag känner jag.. Allt blir bara flummigt när jag försöker idag..

Nej, nu måste jag pussa lite på Anders.. Kanske skriver mer sen eller i helgen eller... ja, vi får se..

Kommentarer
Postat av: emma

du helgen kommer bli great men vi lär fluma en hel del :)

2007-07-27 @ 09:24:07
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0