Inte mätt...

Sen jag blev gravid så har jag svårt att äta det jag inte jag inte sådär jättesugen på..
Så det var alltså ingen hit att äta tacos för att vara snäll mot Anders när jag egentligen inte ville ha det.. Men, men..
Får väl ta en smörgås eller så istället om en liten stund..
Anders har fått tillåtelse att titta på X-men 2 som är på tv nu.. hehe.. Nej, men han ville se den och sa att han kunde titta inne i sovrummet om jag inte ville se den, men då sa jag att han fick se den här ute så kunde jag leka med datorn en stund.. Så var vi ju i samma rum i alla fall... :-)

Hmm.. men jag hoppas allt att han inte har tänkt att se hela.. För då blir det väldans sent för min massage o då lär han vara trött o inte orka göra ordentligt..
Får sparka in honom i duschen snart om han inte går in självmant.. hehe

Nej, nu ska jag prata vidare med mamma på msn..
Ha de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0