1 december

Äntligen, äntligen, äntligen! Är det då första december.. Ett stort steg mot julen.. :-)
Idag ska vi vara barnvakt åt Anders brorson ett tag, sen ska vi hem o ska nog plocka iordning lite, dammsuga o sådär.. För sen ska adventljusstakar upp och min adventängel med såklart..
Igentligen vill jag väl inte sätta upp allt det förrän imorrn bitti, men Anders börjar ju jobba då så för att han ska få vara med o mysa när det är våran första gemensamma advent på riktigt så sätter vi upp det idag.
Jag vet att många redan har satt upp det och även julpynt men för mig är det för tidigt.. Vill ju inte hinna tröttna på det tills julafton..

Hmm... Annars så händer det inte så mycket i dag.. Men jag är glad o nöjd ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0