Trött

ja, man blir lite trött av att ha två små troll i sängen när man inte är van... men mysigt är det ändå.. :-)
Dom somnade mellan halv tio och tio igår, o vaknade mellan kvat över sex o tjugo i sju..  S¨det blev ju inte allt för många timmars sömn i natt, vilket märktes på dom också.. hehe.. min kära syster fick säkert en riktigt rolig kväll med dom två... :-)
Just nu sitter jag o väntar på Anders som är ute o super med sina vänner... :-(
Är inte så glad för det... inget kul o få hem en full karl när man själv bara suttit hemma och inte druckit en droppe.. Men, men... det är väl sånt man får stå ut med ibland... Det kanske bara dröjer typ en timma tills han kommer hem igen...

Imorrn kommer jag vara i himmelriket! Tommy Körberg kommer till lilla Mjölby för att göra reklam för hans nya skiva som jag redan har... hehe... Ska ju självklart dit o lyssna på honom... Finns inte många som kan få mig att rysa av välbehag bara av att höra deras röster. Men han är en av de få... :-) Fattar inte hur man kan ha en så jäkla mäktig röst... Har ju aldrig hört honom live.. (bara live på tv) så det kommer bli en riktigt upplevelse kan jag tänka mig. Ska gå o lyssna på honom med Anders, mamma, pappa och syster med familj... Kan man tänka sig.. Ska träffa småtrollen imorrn igen.. :-)

Nej, ska kolla lite på tv kanske... Eller kolla om någon annan skrivit nått roligt i sin blogg.. :-)

Kommentarer
Postat av: emma

nu träffar du trollen ganska mycket och de måste vara lyckliga för petra har tid med dem :)

2007-08-24 @ 07:40:19
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0