Svårt att lägga sig..

Varför ska det vara så svårt o gå o lägga sig när man är ensam för??
Är ju egentligen trött, men det vill inte min kropp fatta... :-/
Jobbigt värre kan man säga..

Ja imorrn är det jobb som gäller.. Börjar klockan tre.. Tror jag i alla fall.. Kanske skulle ringa till jobbet imorrn o kolla för säkerhets skull... :-)
Ska jobba med S imorrn, bara för att M tog ledigt... dumma henne.. hehe.. Nej, det är inte så farligt.. Ska ju jobba med M hela lördagen o hela söndagen, så det är helt lugnt att hon tog ledigt på fredag kväll.. :-)

Ja, så det kommer alltså inte hända något speciellt under min helg. Blir att jobba o sova, men förhoppningsvis så kommer Anders på lördag o sover hos mig i alla fall. Då slipper vi vara ifrån varandra så himla länge i sträck.. Inget roligt att vara det..

Nej, ska försöka lägga mig i den stora ensliga sängen... :-/

Kommentarer
Postat av: emma

du den dagen vi planerat så har min farmor 75 årsfest jag tänkte åka och roa mig på :) så kan tyvärr inte så stressa inte med packningen så tar vi det någon gång efter den 15 sep ni kan komma upp :) jag trivs som fisken i vattnet i våran lägenhet :) den är så jälva vacker.

2007-08-10 @ 19:29:32
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0