snart slutar jag!

Gud så skönt det ska bli... Slutar snart o då blir det att åka hem o duscha o krypa ner o kolla på nån film med Anders... :-)
Idag har det gått riktigt bra att jobba... Har jobbat med M... Det var faktiskt riktigt trevligt... Har ju inte jobbar överdrivet mycket med henne den här sommaren... Hon gjorde sin sista dag på sitt sommarvik... Själv har jag ju fem dagar kvar på mitt... Känns skönt. Men det är inte lika skönt att fyra av dem är ganska så långa dagar.. Men jag står ut. Vet ju att jag är ledig ett tag sen. Då blir det till att packa o flyttstäda... :-)
Ska bli så skönt att flytta.. Hoppas verkligen att Anders o jag får den där lägenheten som vi hittat... he he... Skulle vara så skönt o ha det klart nu känner jag!

ja, snart kommer D o vill ha lite rapport, o sen kommer Anders o hämtar mig... Gulligt av honom tycker jag.. Men i natt ska vi sova hos mig... Man måste ju tänka lite på miljön.. eller vad säger du Emma? ;-)

Nej, dags att kolla till C-gubben en sista gång!


Kommentarer
Postat av: emma

ja ni måste ju det. ni kan ju inte förstöra den mer :p hhee.. duktig du är petra som tänker på miljön :p

2007-08-05 @ 22:19:21
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0