Mys dag!

Idag har det varit en riktigt mysig dag! För det första var det jag som gick upp och fixade frukost till mig o Anders.. Riktigt roligt att göra det ibland.. Han blir så glad för det! :-)
Sen åkte Anders iväg och jag väntade på att min systers man T skulle komma. När han väl kommit så övningskörde jag från Motala hem till dom, utanför Skänninge.. Gick helt okej!

När jag kommit dit åkte syster yster och T iväg och kvar var jag o dom små trollen..
Vi följde först med mamma till Maxi, sen åkte vi hem och bakade.. Vi bakade så vi blev helt varma. det blev tre sorters kakor.. Syltmums, drömmar och shackrutor.. :-)
Trållen var rikigt duktiga idag. Lyssnade på mig nästan hela tiden! Älskar verkligen dom små liven. Men fick lite dåligt samvete när dom sa rakt ur det blå att de ville att jag skulle vara ännu mer med dom... Ska försöka vara det då svarade jag då, så fick dom varsin bamsekram och en gos puss.. :-)
När M o T kom hem så åkte vi till City Gross, sen lagade vi mat när vi kom hem. Det blev taco paj. *mums*
Sen var det snart dags för dom små att sova.. Men så klart skulle jag sjunga häxan för dom.
Häxan är en sång som egentligen heter I sagans land. Men de kallar den häxan.. Dom är för goa!

Måste komma ihåg o ge texten till M... Trållen tycker ju så mycket om den...
Nej. röka o sen se film..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0