Lyckligare än någonsin!

Mitt liv bara flyter på just nu... Allt bara känns toppen.. inte ofta det gör det... :-)
Idag har jag gjort en ny tattuering :-) Denna blev det!  På vänstra vaden hamnade den... :-)
Är riktigt nöjd med den! Den gjorde lite ont o göra men det är det värt!
Älskar den!

Igår köpte jag lite skor på skopunkten.. :-)
Det blev:
                                                 

Är riktig nöjd med mina köp... :-)

Köpte även en tunika och ett par långa leggings.. riktigt sköna grejjer.. :-)

Nu ska jag plocka ihop lite saker, o sen ska jag snart åka till min kära mamma.. :-)

Kommentarer
Postat av: emma

jätte fina skor. jag vill med handla skor.

2007-08-28 @ 19:40:59
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0