Lördagskväll

Idag har jag inte gjort något speciellt... Som vanligt... Anders och jag har tagit det lugnt..
Igår kväll såg vi Linas kvällsbok. Den var bra måste jag säga, men idag har vi sett en film som var så underbar så det finns inte. Evan almighty var det vi såg. Ska väl inte säga för mycket om den men kan i alla fall säga att jag tyckte den var riktigt bra! En sån film som jag kan säga redan nu att jag tänker se fler gånger.. :-)
Just nu har vi en jordgubbspaj i ugnen som jag gjort... Får se hur den blir.. Den är gjord på frysta jordgubbar, och det har jag aldrig gjort på förut, har bara gjort på färska... Men det kan väl inte vara någon jätteskillnad?? Ja, ja.. det märks ju hur det blir.. :-)
Vet inte vad Anders och jag ska se för film ikväll... Kanske blir att se American pie 2 som är på 5:an just nu... Den är ju allt lite rolig.. Kanske inte den bästa filmen jag vet, men den funkar.. :-)

Nej, dags att kolla till pajen..


Kommentarer
Postat av: emma

jag tyckte inte om Linas kvällsdagbok :) :p hehe. mamma och de hade hyrt den igår så jag såg klart den. lite fjortisvarning :p hehe ;)

2007-08-04 @ 22:22:49
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: emma

ja på så sätt var den helt ok :) hehe :p men jag tyckte så där somna ju ifrån den först :p såg andra gången så höll jag mig vaken :)

2007-08-05 @ 16:04:07
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0