kväll.

Klockan är 22:09. Anders håller på att fixa sängen så det bara är att lägga sig. Gäspar under tiden och ser allmänt slut ut.. Kanske är dags att lägga sig? Men är ju inte speciellt trött...
Som tur är så har jag ju en liten tv som kan hålla mig sällskap när jag väl slänger mig där, för gubben somnar väl direkt.. Eller gubbe var väl o ta i...hehe..

Vi följde med ut o la i kräftburarna sen... Riktigt mysigt faktiskt.. :-) Men jag har inte riktigt förlikat mig med bryggan (den gungar otäckt) och att gå i och ur båten. Tur att man har med sig snälla människor då. Anders + de andra två var så snälla så... :-)

Efter att vi kom hem därifrån så åt vi lite och tittade på Romper Stomper.




Väldigt hemsk film, men tycker ändå att den är sevärd. Jag har sett den förut, men det hade inte Anders.
En sak som underlättar att se den är ju att Russel Crowe är med...


(bilderna är hittade på google)


Finns det någon sexigare karl???
Hans ögon får mig att smälta... Sen spelar han ju ett jäkla svin i den filmen, men ändå... Man kan tänka bort det emellanåt o bara titta på honom.
Hmm... inga sura miner nu, jag vet att det är en väldigt allvarlig film, men som sagt... Jag har sett den förr, så jag kunde gott få vila ögonen på honom en stund... :-)
Anders tyckte att den var sevärd... ehh... betyder det att den är dålig, men att han inte vill säga det till mig???
He he.. Han får tycka vad han vill... :-)

Nu blir det ett snabb bloss, o sen borsta tänderna så får vi se om Anders vill gosa lite innan han somnar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0