Jobbar...

ja,  jag jobbar då för ovanlighetens skull.. :-/ Fan, va tråkigt det börjar bli... tur att jag har Emma o snacka skit med.. :-)
Emma har blonderat mitt hår idag... Det blev till den fina färgen orange!! Skit också... Men anders kommer med en hårfärg till som vi ska lägga i sen...Fan att det ska strula så dant! Hatar mitt hår för tillfället!
Tänker ju inte gå ut o äta på imorrn om hårfärgen inte blir bättre....
Riktigt synd om mig är det idag kan jag berätta...
Känner inte för nånting... o så ska man orka vara gullig o mysig mot Anders sen... Kul... Eller det går väl, men om inte håret blir bättre så kommer jag inte vara på humör ikväll..  Men, men... så kan det vara...
Att jag inte kunde håret få vara blont i från början... Att jag alltid måste hålla på o komma på att jag vill förändra mig...  När jag väl blir blond igen kan jag lova att det kommer gå ett bra tag innan jag får för mig att färga det igen...
Vill egentligen bara få tillbaka min naturliga färg, men det är ju lite knepigare... Så jag blir nöjd bara håret blir blont o inte den fina färgen det är nu!

Imorrn kommer alltså folket o kollar på min lägenhet.. kul... redan klockan nio! på min lediga dag! Fy fan, jag som är så morrontrött... Men sen ska jag ju åka ut till min syster så då blir jag väl på bättre humör..  :-)

Har ju glömt berätta att jag köpte en ny väska på Skänninge marken... En Betty Boop väska... Så fin så! Är riktigt lycklig över den... Tror inte att nån riktigt fattar vad förälskad jag är i Betty Boop... Hon är såååå cool.. :-)
Det är ju typ det första man ser när man kommer hem till mig nu för tiden... En poster med henne.. hehe..
Blir nog en tatuering med henne vad det lider kan jag tänka mig... Skulle nog kunna tänka mig att jag vill ha den på vaden på vänsterbenet, eftersom jag har rosen på högerbenet... Ja, det är ju inget som behöver bestämmas idag.. Kommer dröja innan jag har råd med den... har ju en annan jag tänkt göra innan den... En som inte kommer kosta riktigt lika mycket...

Nej, nu ska jag gå o hjälpa lilla Emma flemma, så hon inte blir sur på mig... hehe...

Kommentarer
Postat av: emma

hej din orangotang *sjunger min vackra stämma*!
llåter toppen men vi ska se vad Sofia säger imorgon hoppas det är ok med henne tar upp det direkt när jag kommer imorgon och säger hur det gått till. för du är nog inte på jobbet förens kanske halv tio då hinner vi ta upp JP, CK och även SJ om han är vaken och vi hinner kanske käka frulle med :) sen slingning tar inga tider :) tror inte hon bryr sig :p men som sagt vi vet ju inte :p
puss åkram.

2007-08-02 @ 22:02:16
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0