jobb, jobb, o åter jobb... :-(

Fan att man ska vara så snäll hela tiden... Bara för att B ville vara ledig i helgen o såg alldeles ledsen ut när hon frågade så tog Emma fredagen o lördagen åt henne och jag tar söndagen... inte roligt alls... Skulle ju ha tre dagar ledigt med Anders, nu får jag bara två... Men, men... så kan det vara... Funkar ju ändå, men det är inte direkt så man jublar över det... :-(
Men så är det när man är snäll... hehe..
Anders o min helg kommer bli bra ändå.. På fredag ska Anders och jag ut o äta... Ska bli sååååå mysigt...
Ska ju färga håret på fredag förmiddag också.. Det blir att bleka det.. Hoppas bara det blir bra.. Skulle vara lite tråkigt om  det blir fel när vi ska ut o äta på kvällen... Men får väl hoppas att det blir bra.... :-)

Ja, nu jobbar jag med lilla Emma... Det går så bra så, men det är inte så roligt kan jag påstå.. Eller det är ju roligt att jobba med Emma, men det är inget roligt att jobba... Skulle hellre varit hemma o fixat i min jäkla lägenhet... kommer ju folk o kollar på lägenheten klockan nio på fredag som  jag skrivit tidigare.. så jag har lite att fixa innan... Lite roligare o visa den om det är nystädat...

Nej, nu ska jag kanske jobba vidare...

Ha det!

Kommentarer
Postat av: emma

jag är ju så jävla rolig att jobba med alltså. går ju inte en dag utan mig :p hehe.. mamma undra hur mycket vi sms:a med varande inte lustigt att mitt telefonkort tar slut så fort :p.. jag sa men vi är beroedn och sen skicka jag till petra att jag kunde bli km:ad :p hehe hon vad är det jag sa kn***mördad :p hehe.

2007-08-01 @ 22:46:24
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0