händelserik dag, men ändå inte..

Det har varit en väldigt lugn dag, men samtidigt har det hänt lite...
På förmiddagen gjorde jag inte mycket alls. Jag låg o kollade lite på tv, pratade med min kära syster i telen o sen var det inte mycket mer än så.. Anders var och tränade. När Anders kom hem åkte vi o köpte friterad kyckling, ris och sötsur sås... mums! Sen blev man självklart vädligt mätt ( och trött ) Så vi såg klart filmen vi såg. som var Beck-den svaga länken.. Riktigt bra.. Sen slummrade vi till lite. det är så skönt att få göra det... :-)
Sen så kom C och hämtade min lilla Skruttis.. ( min kanin ) Kändes lite jobbigt faktiskt.. Trodde inte det, men det gjorde det alltså. Men jag tror att han kommer få det riktigt bra där. Han ska ju få flickvän o allt... hehe..
Plus att jag kan ju få reda på hur det går med honom, Anders känner ju en kille som känner henne, och så har jag ju hennes nr. Hon sa att det bara var att ringa om det var något jag undrade över.. Hon verkade riktigt trevlig faktiskt.. men Skruttis kommer bli saknad, även om han inte var så social av sig...

Ja, sen när hon hämtat Skruttis så gick Anders och jag en promenad dit vi ska flytta sen. Skulle kolla hur det går att köra in med släpa där, men det ska inte bli några problem..
Sen gick vi förbi affären och köpte lite bröd och räkor, så åt vi räkmackor när vi kom hem.. :-) samtidigt kollade vi på Bordertown... Den tyckte jag också var bra.. Anders var lite mer skeptisk till den, men så är det ju, man kan ju inte tycka lika om allt.. 

Nu sitter jag och mumsar på marängswiss.. mumsigt värre.. Han skämmer bort mig den lilla sötingen..
Men det är jag värd.. Så som jag mått sista dagarna, så är jag verkligen värd det.. hehe..

Nu blir det mer mys med min kära lilla söting!

Kommentarer
Postat av: emma

Du är värd allt Petra! Tråkigt att du redan lämnat bort din lilla skruttis.
KRamen

2007-08-20 @ 08:14:03
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: emma

ja vad gör man inte. gör allt för att han ska skita i sin nollning:p hehe.. jag ska hionna med mycket en sånhär dag. du vi har hemtelfon nu :) så bara att du ringer om du får tråkigt någon gång.
kram

2007-08-20 @ 09:55:04
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: emma

Karatefylle och Patric och Lillen - Vifta på Händerna är våra låtar tänker jämt på den kvällen när jag hör de två låtarna :) du och ja petra, jag var fullast sen var du :) vi får köra en repris snart :)
den 15 sep inflyttningsfest hos mig och älskling. Hoppas ni kunde komma. Det blir förferre här och ev utgång om inte alla gillar vårat place och vill vara här hella natten lång :)

2007-08-20 @ 16:58:40
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0