Fredag

Det har varit en lång dag idag.. Har hunnit med massor saker. Jag har visat min lägenhet.. :-) Det gick jättebra..
Sen var jag o Anders hos min syster o hennes familj o fika en snabbis innan vi åkte vidare till Motala.
Sen har Anders hjälpt mig att slinga mitt hår.. han var så duktig så.. :-)
Det blev ganska okej, men det är fortfarande så att det skiftar lite i orange i vissa lägen... :-( Men, men.. Ska låta håret vila lite nu.. Ska köpa hårinpackning imorrn, o se om mitt kära hår mår lite bättre sen..
Anders och jag har även varit ute o ätit idag.. Båda två åt järnpannebiff.... *mums* Det var så gott så... O nu ska vi alldeles straxt kolla på film o mysa...
Hoppas att ni har en bra fredagskväll där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0