Första dagen!

Idag är det min första dag som jag är ledig efter att ha haft mitt semester vik. Känns både bra och lite otäckt.. Nu är jag där ute i kylan, eller vad man ska säga. Men, men. Har varit på arbetsförmedlingen idag och skrivit in mig som arbetslös.. hmm... länge sen jag behövde ha nått med dom o göra, men vad annars kan man göra.. :-/
Så nu ska jag dit på torsdag på öppet hus (låter lite lagom roligt) o sen ska jag dit den 24/8 också.. Fattar inte att jag ska behöva skena på dem mötena.. men det måste väl alla antar jag.

Ikväll kanske Anders och jag ska ut o fiska kräftor med hans pappa och hans bror.. Får se hur det blir med det.. Men just nu låter som att det ska bli av i alla fall... :-)
Har ju aldrig varit med om det så det blir nog en upplevelse i så fall..

Nej, ska leta vidare efter text till några filmer nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0