badat!


                                                                    

Idag har jag badat!! Var faktiskt riktigt skönt i vattnet.. :-)
Anders och jag var med min syster yster med familj i tycklinge badet... Så roligt att vara o bada med barn. Dom uppskattar det så mycket.. O lillplutten tycker det är så roligt att slänga sig.. Han är lite tuffare än sin syster när det gäller sånt.. Men hon börjar faktiskt tuffa till sig lite..
Det var i alla fall riktigt roligt.. Kul o få umgås med dom en stund. Det har ju varit lite si och så med det den sista tiden.. M och jag har ju jobbat om varandra typ hela tiden.. Men idag var båda två lediga..

Får se om jag ska vara barnvakt måndag-tisdag i nästa vecka. M o T skulle till Göteborg.. Får se om dom små vill följa med dit eller om dom vill vara hemma. Vill dom vara hemma så ska jag bo hos dom o försöka ta hand om dom. O det ska väl gå bra. Det är ju inte direkt första gången jag är barnvakt.. :-)

Just nu är Anders på fotboll.. Jag ville inte följa med. Tycker att det finns roliga sätt att fördriva tiden, men det är som det är. Han tycker ju att det är roligt, så då får han gärna åka. Men jag stannar helst hemma.. hehe

Nej, nu ska jag kolla efter lite filmer tror jag..

Kommentarer
Postat av: emma

vilken bra uppdatering du tjejen. men tycker du borde vara hemma och packa du ska vara utflyttad om en månad :p sen ska du med jobba hehe :p hoppas det går br med allt.

2007-08-15 @ 10:06:31
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: emma

ska vi luncha någon dag nästa vecka?

2007-08-19 @ 10:49:12
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0