Äpplen och nattgäster

Förstår inte hur gott det kan vara med äpplen.. Det är så mumsigt. :-)
Har knaprat i mig två stycken idag.. Direkt från Anders trädgård. Dom är lite små sura i smaken, men är ändå färdiga.. *mums* ska nog stjäla med mig ett par hem.. 

                                                                 

För såfort Anders kommer hem från sitt lilla möte så är det dags för mig att åka hemåt. Min systers små troll ska ju sova hos mig i natt.. Mysigt värre.. :-) Älskar när dom är hos mig, visst kan jag bli irriterad på dom när dom inte lyssnar på vad jag säger och visst blir jag helt slut av att ha dom, men det är ändå så himla mysigt!
O så ska ju dom små få bada hos mig.. Det tycker dom är roligt, eftersom hemma så har dom ju bara dusch.. Eller det finns ett badkar i lilla badrummet i deras hus, men där är inte varmvattnet på.
Så då tycker dom ju att det är extra roligt att bada hos mig. Brukar bli blött i hela badrummet, och ibland ända ute i hallen när dom plaskar men det gör inget. Allt är värt det bara dom har det bra!
Ringde min syster förut o frågade om någon av dom kunde tänkas vilja sova hos mig, och då sa dom att dom ville det båda två... O det är klart.. Dom är ju inte så vana att vara ifrån varandra. Det händer ju inte allt för ofta.
Får se hur det går bara, lilltjejan brukar aldrig vara några problem. Hon somnar alltid. Men lillkillen kan vara lite svårare med. Han kan få hemlängtan, o vilja åka hem till mamma.. :-) Men som tur är så är det ju inte så långt för M och komma o hämta i så fall.. :-)

Nej, en cigg o sen göra sig klar. Hoppas att Anders möte är slut snart. Eller det är det säkert inte, men man kan ju få hoppas i alla fall! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0