långtråkigt!

Vad tiden går sakta när man ligger hemma o är sjuk! Förstår inte det.. Har vilat, gått till affären, ätit och sovit lite.. Ändå har det bara gått några timmar.. Usch, vad tråkigt det är!
Åt den nya pan pizzan idag.. vad är det den heter nu igen? Den som det går reklam om på tv, som ska vara fibrer i eller vad det nu är. Ja, ja.. den var helt okej i alla fall. Men botten smakade som en lite tjockare smörgås. Inte äckligt, men annorlunda.
Dud så söt Anders (min pöjk) var i morse. Jag sov ju här i natt, och vaknade när han gick upp för att göra i ordning sig till jobbet. Då gjorde han frukost på sängen till mig, gav mig en vitamintablett och två panodil och ställde fram panodilburken, nässpray och näsdukar vid sägen. Han kan konsten att ta hand om en sjukling. Han har ringt ett par gånger också för att kolla hur jag mår.. Han är en sån gulleplutt ibland!
Just nu sitter jag egentligen bara och väntar på att han ska komma hem.. Han skulle visst komma vid fem tror jag att han sa. Så det är ju ett par timmar till, men har jag klarat mig hittills ensam idag så ska jag väl klara mig en liten stund till.. :-)
Nej, nu ska jag gå ut o synda lite (röka) o sen försöka orka ta en lång skön dusch....Skulle vara riktigt skönt, det är bara orken som ska till.. får kämpa på lite... Har precis tagit panodil igen så snart känner jag mig väl ganska okej igen!
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: emma

vad fan hgar du skaffat blogg:) saitter här med tårar i ögonen och tänker mig bort:) hehe och lyssnar på när kärleken föds och får gåshud.

2007-04-13 @ 22:07:19
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0