Host host

Sitter här o är sjuk. Inget roligt en sån här fin dag.. Skulle ju mycket hellre vara ute i det fina vädret... gå o köpa en glass o bara strosa omkring. Men de blir inget med det. Just nu har jag ju iuf. panodil i kroppen så jag kanske skulle orka. Men för att gå ut så skulle jag vara tvungen att ta en dusch (håret står åt alla håll) o sen skulle jag vara helt slut efter den så då skulle jag inte orka iaf... men en dusch ska jag ta senare.. man kan känna sig lite kryare efter det ibland, så tänkte att jag kunde testa..
Ja, så är det...
Vad ska man egentligen skriva om??
Jag är verkligen en nybörjare när det gäller sån här bloggskrivning... Emma som lurat mig att det skulle vara nått att ha... Så jag tänkte det att jag testar väl ett tag o ser om de e så kul som hon säger.. :-)
Hon lurar mig till mycket den där lilla Emma... Måste nog prata lite med henne om det.. ;-)
Nej, nu tänkte jag se om det finns nån rolig film som jag kan ligga o slö titta på... Känner att jag behöver muntras upp lite..
Nån som har något förslag på nån bra film?? Såg att Anders har Pistvakt... den har jag inte sett.. är den bra tro? Hmm... kanske skulle testa den... har en känsla av att jag kommer somna i alla fall.... Men de får man väl när man inte mår bra??


Kommentarer
Postat av: emma

haha jag lurar diga lltid:) hehe me loooove blogg.

2007-04-13 @ 22:09:18
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0