Hemma

Eller.. just nu är jag inte hemma. Är hemma hos min mamma.. :-)
Men jag är hemma efter att ha varit hos Anders några dagar.. Känns inge bra när jag är hemma utan honom. Usch, men så är det ibland.. Vi får ju träffas på lördag! Då ska vi ju till norrköping o gå på tatueringsmässan. :-)
Längtar så mycke dit!!! Kom precis på att det är ett år sen jag tatuerade mig sist. Gjorde ju den på mässan. Mitt lilla hjärta.. :-)
O när jag kom på det, tänkte jag att måste verkligen försöka få till det så att jag kan göra en snart igen..
Har förmodligen fått ett natt vik som gäller fram till sommaren också.. Känns ju helt okej faktiskt... men lite otäckt. Är på ett helt nytt ställe, och det kan ju vara lite skrämmande innan jag kommit in i det.. Men det ska ma väl göra ganska så snart... :-)
Nej, nu ska jag kolla runt lite o sen traska hemåt.. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0