Ensam... ensam o övergiven...

Nej, det är väl att överdriva. Men ensam är jag iaf.. Anders jobbar och jag sitter här och snörvlar och hostar. Tror dock att febern har gått ner. Skönt det. Men jag vill slippa förkylningen också. Helst nu! Sitter just nu o smskar på en isglass... Så himla god... :-) Blev akut sugen på nånting o så kom jag på att Anders har isglass i frysen... mums... Ja.. nog om det.

Idag är det alltså fredag den trettonde... tycker inte att det har hänt något speciellt... o jag är inte så rädd för det längre.. Tog ju studenten fredag den trettonde 2003 o då hände inget oturligt vad jag kan minnas...

Annars har det inte hänt så mycket idag... har blivit så väl omhändertagen av Anders idag med... Hoppas verkligen inte att han tröttnar på mig nu när jag är såhär gnällig o sjuklig... :-)

Kollar på lite på hundtricket just nu. Den är helt okej, men känner att jag har lite koncentrations svårigheter just för tillfället.. Men, men... det är inte så himla noga..

Imorrn ska jag förmodligen gå på stan med Emma en sväng... Kul o umgås med Emma... kan vara så flummig jag vill då.. för hon är likadan!
Nej, nu ska jag snart ut o röka, o sen lägga mig o se på film tror jag...

Kommentarer
Postat av: Gerd

Du är väl inte ensam min lilla ängel du vet ju att du alltid har mig..Kram

2007-04-14 @ 17:43:56
Postat av: e

uppdatering tack.,

2007-04-21 @ 22:11:15
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0