En fin onsdags förmiddag

Vad skönt det är med fint väder! Allt känns lite lättare när det är skönt ute och solen lyser. Skönt. Får hoppas att det håller i sig ett tag nu. Tråkigt när det håller på och hoppar mellan fint o dåligt väder.. Mycket bättre när det bara är fint! :-)
Fick lyxfrukost idag! Är hos Anders och när jag vaknade så sa han att nu åker jag. Och jag tänkte ju för mig själv att jaha.. vart ska han åka, men så kom jag på att han kanske skulle åka o träna. Men då sa han att han skulle åka och köpa frukost. Han ville ha någon rolig frukost idag. Så han åkte iväg men kom hem snart igen. Då hade han varit och köpt Proviva juice, bananer, räkmackor, yoghurt och en kaka till efterrätt.. Inte varje dag man äter efterrätt till efter frukosten, men ibland måste man ju få lyxa till det.. Men det blev inget direkt efterrätt... För det första så var man ju proppmätt efter frukosten och sen så var kakan inte den godaste jag ätit direkt. Men det var ju supergulligt av Anders att fixa en sån frukost till oss.. :-)
Ja, vad ska man mer skriva då.. Ska på tatueringsmässan i Norrköping på lördag. Det ska bli kul!!
Hoppas på att få lite inspiration och köpa lite piercing smycken! Vill ha nytt både till läppen och till tungan.
Hittade en jättefin bild på en ängel igår förresten. Vill ju ha en tatuering av en ängel.
Det var en tjej som stod på nått och så höll hon på att ta av sig sina vingar. Så jäkla läcker! Jag vill ju inte ha någon traditionell ängel. Anders tyckte med om den bilden jag hittade så det tål ju att tänkas på. Skulle kunna tänka mig att åka bort till tatueraren här i Motala som jag tatuerat mig hos förut o kolla lite.. Om dom har någon fin bild där. Jag vill ju inte ha den som den är exakt då. Vill ju inte ha likadan som någon annan. Visst, det kanske jag redan har, men det är roligare om man ändrar lite på den så att den blir mer min i så fall...
Ja, ja.. Får se vad Anders säger om det sen...
Just nu håller han på o målar i hallen.. Jag ville inte hjälpa till.. he he.. O så sa ju Emma åt mig att jag måste uppdatera min blogg, så då tänkte jag att jag kunde sysselsätta mig med det en stund. :-)
Ja... Så är det med det..
Varför vet inte folk vad som är mitt o ditt??
Min mamma ringde mig igår. Hon hade varit och tagit ut pengar och sen åkt till affären. När hon plockat ihop sina varor och var framme vid kassan så var hennes plånbok borta. Hon letade överallt men den fanns inte! Fy vad illa att folk kan stjäla andras plånböcker! Det är ju inte så jätte länge sen min farmor blev av med sin plånbok när hon var och handlade! Usch!
Nej, nu ska jag gå och pussa lite på Anders... Störa lite i målandet... :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

varför svara du inte din tönt? jag har ringt och ringt så upptagana kan ni ju knappas vara eller?

2007-04-25 @ 16:29:47
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0